Odstąpienie od umowy
Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość ze sklepem mojawalizka.pl
Dokładamy wszelkich starań, aby prezentacja produktów w naszym sklepie nie pozostawiała wątpliwości osobom decydującym się na zakup. Jeśli jednak po odbiorze zamówienia, okaże się, że nasze produkty nie spełniają Państwa oczekiwań, czekamy 30 dni na informację o zwrocie towaru. Zwrotu można dokonać bez podawania przyczyny.
W celu realizacji zwrotu, prosimy o:
- Pobranie poniższego Formularza Zwrotu.
- Wypełnienie go.
- Załączenie do bezpiecznie spakowanego, zwracanego produktu.
- Wysłanie paczki na adres:
AGA Orzechowski Spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Inżynierskiej 13, 81-512 Gdynia
Od momentu otrzymania przez nas przesyłki, mamy do 14 dni na zwrot płatności Klientowi. Więcej szczegółów odnośnie procedury zwrotów i reklamacji można znaleźć w Regulaminie sklepu, dostępnym TU
DARMOWE ZWROTY
Aby zwrot był darmowy, muszą Państwo zdecydować się na odesłanie do nas produktów w ciągu 30 dni od dnia doręczenia zamówienia.
W sklepie mojawalizka.pl darmowego zwrotu można dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i paczkomatów InPost.
W przypadku wysłania innym kurierem koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Klient.
JAK PRZYGOTOWAĆ PRODUKTY DO ZWROTU?
Wybrany produkt należy dokładnie spakować, najlepiej w oryginalne opakowanie, w którym otrzymali Państwo towar.
Ze strony https://www.mojawalizka.pl/Regulamin-cterms-pol-18.html należy pobrać formularz zwrotu. Wypełnić go i dołączyć do paczki ze zwracanym towarem. Podanie powodu zwrotu nie jest obowiązkowe, ale będziemy wdzięczni za podzielenie się z nami opinią o produktach.
Do zwrotu należny dołączyć paragon. Zalecamy skopiowanie go lub zapisanie zdjęcia paragonu w telefonie na wszelki wypadek.
JAK NADAĆ ZWROT KURIEREM DHL?
-
Proszę wejść na stronę: https://aga-orzechowski-sp-komandytowa--mojawalizkapl--valentini-.dhl24.com.pl/zwrot
-
Następnie należy uzupełnić formularz ze szczegółami zwrotu
-
powód
-
numer zamówienia (znajdziesz w e-mailu potwierdzającym wpłynięcie zamówienia)
-
login / numer klienta (znajdziesz w e-mailu potwierdzającym wpłynięcie zamówienia)
-
Następnie należy uzupełnić pole nadawcy
-
Kolejny krok, to wybór sposobu nadania. Do wyboru jest DHL Parcel, czyli nadanie zwrotu w jednym z ponad 6500 punktów w całej Polsce, lub umówienie się z kurierem na odbiór paczki w konkretnym terminie.
-
Przedostatnim krokiem jest wygenerowanie i wydrukowanie listu przewozowego (uwaga ilość paczek = ilość listów przewozowych, więc jeśli zwracają Państwo dwie paczki, to należy wydrukować dwie etykiety).
W razie problemów technicznych z nadaniem paczki zalecamy kontakt z firmą DHL
https://www.logistics.dhl/pl-pl/home/skontaktuj-sie-z-nami.html
Wydrukowaną etykietę należy nakleić na spakowane produkty i zanieść do wybranego punktu DHL lub przekazać kurierowi.
JAK NADAĆ ZWROT PACZKOMATEM INPOST?
-
Proszę wejść na stronę: https://inpost.pl/szybkie-zwroty
-
W następnym kroku należy wybrać: „Przejdź do formularza” oraz „Zwrot towaru”.
-
Następie należy wybrać na liście sklep internetowy: 'AGA B.ORZECHOWSKA P.ORZECHOWSKI SPÓŁKA JAWNA'
-
Kolejnym krokiem jest uzupełnienie formularza zwrotu:
-
numer zamówienia(znajduje się w mailu potwierdzającym zakup),
-
imię i nazwiska,
-
numer telefonu,
-
adres e-mail,
-
opis (powód zwrotu, zachęcamy Państwa do wypełnienia tego pola,
-
Potwierdzenie złożenia zwrotu, zostanie wysłane na podany w formularzu zwrotu (pkt. 4) adres e-mail oraz numer telefonu.
-
Po otrzymaniu kodu zwrotu, należy nadać paczkę w dowolnie wybranym paczkomacie (Wybierając na ekranie "Nadaj paczkę", a następnie "Mam kod zwrotu").
-
Zwrotu można również dokonać w Punkcie Obsługi Paczek.
Na opakowaniu nie trzeba wpisywać adresu - wystarczy, że markerem lub długopisem napiszą Państwo 10-cyfrowy kod zwrotu.
Jeśli przesyłka zwrotna wysyłana jest w tym samym opakowaniu, w którym została przysłana, należy usunąć poprzednią etykietę nadawczą.
W razie problemów technicznych z nadaniem paczki zalecamy kontakt z firmą InPost https://inpost.pl/kontakt